Tuesday, September 8, 2009

Insan-insan yang ku SAYANGI...




Ayahku dan Ibuku
Tersayang...
Inilah my parent... sayang sangat2 mak n ayah aku ni..tanpa mereka tiadalah aku dalam dunia ni... demi mereka aku alhamdulillah berjaya hingga ke menara gading... berjaya menjadi anak yang sempurna seperti orang lain.. demi mereka aku akan pastikan aku terus berjaya dan membalas jasa baik mereka seperti mana yang mereka harapkan...amin..  I LOVE MY MUM n DAD....~~~


                                                    






abangku dan adik-adikku yang dikasihi....


     haa...kat atas ni adik-adik n abang aku yang tersayang.... tanpa dorang mesti hidup aku sunyi..yelaaa ade tempat nak gadoh...heheheheh tapi abang aku ni duk jauh sangat...kat sabah.. miss him very much..












si dia... insan yang aku sangat2 sayangi...after adik2 n my parent..
mengenalinya bukan pintaku.. mengenalinya bukan mahuku... mengenalinya buat ku kenal erti cinta.. yg penuh suka dan duka.. takdir Allah penentu segalanya..hanya doa pembekal buatku untuk terus bersamanya..





okeh...ini lah insan-insan yang sangat2 aku sayang dalam hidup aku... mereka lah insan yang banyak memberi sokongan dan semangat untuk aku dalam meneruskan kehidupanku sebagai seorang anak...seorang kakak.. seorang adik..seorang pelajar..dan yang paling penting sebagai seorang manusia yang diredhai Allah S.W.T di dunia dan akhirat..amin...salam..=)




1 comment: