Wednesday, October 6, 2010

- SYaWaL 2010 -

salam buat semua...

Tanpa kita sedari..hari demi hari terus berlalu.. kini, SyawaL yang dinanti-nanti telah pun sampai ke penghujungnya.. Adakah SyawaL 2010 yang lalu benar-benar mengajar aku erti keinsafan yang sebenar??? mengajar aku erti kasih dan sayang pada Pencipta yang Agung... ??? Hanya Dia Yang Maha Mengetahui~~

Aku bersyukur..hari-hari yang telah dilalui..adalah hari-hari yang sangat bererti dalam hidup aku...Aku bersyukur...aku masih mampu hidup dalam kesempurnaan yang dikurniakan oleh-Nya.. aku bersyukur kerna aku masih mempunyai kedua ibu bapa dan keluarga yang sangat menyayangi diriku sepenuh hati...
Ku panjatkan kesyukuran padamu ya Rabbi... Moga orang-orang yang aku sayangi dilindungi oleh-Mu..dan sentiasa mendapat keredhaan dan rahmat-Mu...
Amin Ya rabbal alamin~~ -eyda- 

No comments:

Post a Comment